مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 13:452023-08-31سياسي

نمایش آثار خوشنویسان قزوینی به مناسبت اربعین حسینی


رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: آثار تعدادی از خوشنویسان قزوینی با موضوع حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بر روی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر به نمایش درآمده است.

- قزوین- رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: آثار تعدادی از خوشنویسان قزوینی با موضوع حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بر روی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر به نمایش درآمده است.

قاسم اللهیاری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهر قزوین به عنوان پایتخت خوشنویسی ایران نام گرفته و این فرهنگ با زندگی مردم این دیار گره خورده است لذا هنر خوشنویسی ریشه در ذات قزوین و اهالی آن دارد و باید از این هنر در مسیر توسعه اقتصادی این دیار بهره گرفت.

وی با بیان اینکه ترویج معارف اهل بیت (ع) به زبان هنر تأثیر گذاری آن را بیشتر می کند خاطر نشان کرد: کمیسیون فرهنگی شورا به منظور ارج نهادن به جایگاه هنر خوشنویسی پیشنهاد اکران طرح ها و اثرات ارزشمند اساتید خوشنویس شهر قزوین به مناسبت ایام اربعین حسینی و روز قزوین را مطرح نمود.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین تاکید کرد: بر این اساس تابلوهایی شامل اشعاری با موضوع جایگاه امام حسین (ع) و قیام عاشورا با خط نستعلیق و به قلم هنرمندان و اساتید خوشنویس از جمله بهادر و علی اکبر پگاه، احمد پیله چی قزوینی، گوهر همایی، فاطمه کاظمی، حمید نیرومند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آثار خوشنویسان قزوینی به مناسبت اربعین حسینی

نمایش آثار خوشنویسان قزوینی به مناسبت اربعین حسینی