مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-22سياسي

سلحشوری در ذات و جوهره ایران است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به سومین عنصر موثر پیروزی ما در دفاع مقدس گفت: این کشور هیچ زمانی به بیگانه راه نداده و همواره راه را بر بیگانگان بسته است.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به سومین عنصر موثر پیروزی ما در دفاع مقدس گفت: این کشور هیچ زمانی به بیگانه راه نداده و همواره راه را بر بیگانگان بسته است.

این کشور مردان بزرگی را پرورش داده و سلحشوری در ذات و جوهره اش است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز 31 شهریورماه در خطبه های وحدت بخش نماز جمعه ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار کرد: راهِ رفتن به بهشت، رعایت تقواست لذا در مسیر خدا پسند حرکت کنید.

او تکلیف، هدایت، اختیار و اراده را در تربیت انسان بسیار تاثیرگذار دانست و بیان کرد: شناخت و معرفت از عنصرهای مهم انجام درست تکلیف هستند.

هدایت به سه دسته تکوینی، فطری و تشریعی تقسیم می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که خط مادی گرایی همواره جبهه مقابل انبیاء الهی بوده و خواهد بود، ادامه داد: امروز با دنیایی مواجه هستیم که بخشی از آن مادی گراست و به تکلیف نگاه نمی کند و عدالت را قبول ندارد و توقع رعایت حقوق انسانی را از آنها نباید داشت زیرا جهان بینی اش متفاوت است و وقتی هنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلحشوری در ذات و جوهره ایران است

سلحشوری در ذات و جوهره ایران است