مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:352023-08-29اجتماعي

برپایی 29 موکب همدان در عراق/ ترفیع گنبد امام حسین(ع) توسط همدانی ها


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان از برپایی 29 موکب همدان در کربلا و نجف خبر داد و گفت: طرح ترفیع گنبد امام حسین(ع) بعد از اربعین توسط همدانی ها آغاز می شود.

- برپایی 29 موکب همدان در عراق/ ترفیع گنبد امام حسین(ع) توسط همدانی ها ایسنا/همدان رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان از برپایی 29 موکب همدان در کربلا و نجف خبر داد و گفت: طرح ترفیع گنبد امام حسین(ع) بعد از اربعین توسط همدانی ها آغاز می شود.

محمدعلی بادامی سه شنبه 7 شهریور در جمع خبرنگاران، به مسئولیت ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات اشاره و اظهار کرد: این ستاد مسئول جمع آوری نذورات و مشارکت های مردمی در توسعه حرم های مطهر در کشور عراق است که معمولا همه ساله براساس ابلاغیه ستاد مرکزی برای هر استان اعتباراتی تعیین می شود.

وی اضافه کرد: همدان در سه پروژه توسعه حرم های مطهر ورود پیدا کرده که یکی از آنها پروژه صحن فاطمه الزهرا(س) در نجف با اعزام 2320 نیروی انسانی به مدت یک ماه و هزینه کرد بیش از 10 میلیارد تومان به طور کامل به اتمام رسیده است به طوریکه همدانی ها در این زمینه خوش درخشیدند.

بادامی با اشاره به اینکه 2320 نیروی انسانی به مدت یک ماه به عراق اعزام شده و در بازسازی و توسعه حرم های مطهر اقدامات لازم را انجام دادند، خاطرنشان کرد: پروژه بعدی در کربلا و طرح ترف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 29 موکب همدان در عراق/ ترفیع گنبد امام حسین(ع) توسط همدانی ها

برپایی 29 موکب همدان در عراق/ ترفیع گنبد امام حسین(ع) توسط همدانی ها