مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-03اقتصادي

جزییات سوخت رسانی به هواپیماها در ایام اربعین


یک مقام مسئول از ادامه پروازهای اربعین تا 20 شهریورماه خبر دارد و گفت: یک دستگاه سوخت رسان پشتیبان در فرودگاه سلام به منظور سوخت رسانی به هواپیماها مستقر است.

- رضا صدیق نیا رییس گروه دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و مؤسسات هوانوردی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره بر اهمیت پروازهای اربعین برای سازمان هواپیمایی کشور، گفت: پروازهای اربعین طبق صدور بخشنامه رسمی از 27 مردادماه آغاز و تا 20 شهریورماه نیز ادامه دارد.

رییس گروه دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و مؤسسات هوانوردی در ادامه تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشور برای کیفیت بالا در پروازهای اربعین مرکزی مدیریت و کنترل پروازها در بازه زمانی اربعین ایجاد کرد که البته این مرکز در نوروز 1402 برای نخستین بار اجرا شد و شاهد تأثیرات مثبت در این روند بودیم که بنابر این شد تا در پروازهای مناسبتی دیگر برای کنترل پرواز (OCC)را با حضور نمایندگان تام الاختیار مجدد تشکیل دهیم.

این مقام مسئول گفت: این مرکز با حضور نمایندگان تام الاختیار ایرلاین ها به صورت 24 ساعته فعال است و تمامی مجموعه های که در پروازهای اربعین مشارکت دارند در مرکز کنترل و مدیریت پروازها حضور دارند و این امکان موجب سهل سازی پروازها برای ایرلاین ها و زوار است که در صورت بروز مشکل در لحظه درصدد مدیریت موضوع برای رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سوخت رسانی به هواپیماها در ایام اربعین

جزییات سوخت رسانی به هواپیماها در ایام اربعین