مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 18:402023-08-27ورزشي

افتتاحیه مسابقات فوتبال ورزش شهروندی شهرداری همدان


افتتاحیه و آغاز مسابقات فوتبال ورزش شهروندی شهرداری همدان با حضور مسئولان این شهر در زمین فوتبال محلات حصار مطهری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز مسابقات فوتبال ورزش شهروندی همدان با حضور سید مسعود حسینی؛ شهردار همدان، هادی بلاغی؛ رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان و جمعی از مدیران شهری و ورزشکاران شهر همدان آغاز به کار کرد.

 رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در این مراسم با بیان اینکه امروز افتتاحیه بازی فوتبال جوانان را بین تیم های پارسیان مطهری و شهید ابراهیم هادی داریم اظهار کرد: مسابقات در دو رده سنی زیر 18 سال جوانان و زیر15 سال نونهالان برگزار می شود.

بلاغی با اشاره به اینکه در رده جوانان 16 تیم در این مسابقات حضور دارند و در دو گروه هشت تیمی باهم به رقابت می پردازند که تا پایان بازی ها 70  مسابقه را شامل خواهد شد افزود: در رده نوجوانان نیز 63 تیم رقابت خواهند کرد که تقریبا 12 گروه 5 و 6 نفره هستند.

وی با تاکید بر اینکه این مسابقات در محلات مختلف در 13 زمین ورزشی شهر همدان برگزار می شود گفت: مراسم افتتاحیه امروز بود و سایر مسابقات بعد از ایام اربعین حسینی به صورت رسمی آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه مسابقات فوتبال ورزش شهروندی شهرداری همدان

افتتاحیه مسابقات فوتبال ورزش شهروندی شهرداری همدان