مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-28سياسي

نیاز دانشگاه های یزد به حمایت های سخت افزاری و نرم افزاری


دانشگاه های استان یزد به ویژه دانشگاه میبد به حمایت های جدی سخت افزاری و نرم افزاری نیاز دارند.

- یزد- نماینده مردم تفت و میبد گفت: دانشگاه های استان یزد به ویژه دانشگاه میبد به حمایت های جدی سخت افزاری و نرم افزاری نیاز دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدجلیل میرمحمدی، پیش از ظهر دوشنبه در جلسه مجمع نمایندگان استان یزد که با حضور وزیر علوم در دانشگاه یزد برگزار شد، با اشاره به پیشینیه شکل گیری دانشگاه های یزد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی یزد اولین دانشگاهی است که بعد از انقلاب تشکیل شد.

وی عنوان کرد: آیت الله شهید صدوقی 11 تیر به شهادت رسید و نامه وی به رییس جمهور وقت برای تاسیس دانشکده علوم پزشکی مربوط به 10 تیرماه یعنی یک روز قبل از شهادت این شهید بزرگوار بود.

وی با اشاره به رشد بالنده دانشگاه یزد در طول دهه های گذشته بیان کرد: این بالندگی به معنای تمام شدن کار نیست زیرا در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری نیازهای جدی داریم.

میرمحمدی عنوان کرد: دانشگاه یزد امکانات و شرایط و عضو هیئت علمی و همه امکاناتی که برای این دانشگاه برند نیاز است، دارد اما دانشگاه میبد هنوز در قدم های اول است و نزدیک 12 سال است که چهره دانشگاهی به خود گرفته بنابراین نیاز به حمایت جدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز دانشگاه های یزد به حمایت های سخت افزاری و نرم افزاری

نیاز دانشگاه های یزد به حمایت های سخت افزاری و نرم افزاری