مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-18بين الملل

سه گزینه برای توقف جنگ اوکراین


«کسی که اظهارات مسؤولان غربی و رسانه های آنها و تحلیل هایشان درباره تحولات میدانی جنگ اوکراین را دنبال کند شاهد نوعی ناامیدی و بدبینی در مقایسه با اشتیاق و اعتماد به پیروزی که در اوایل جنگ وجود داشت، - کسی که اظهارات مسؤولان غربی و رسانه های آنها و تحلیل هایشان درباره تحولات میدانی جنگ اوکراین را دنبال کند شاهد نوعی ناامیدی و بدبینی در مقایسه با اشتیاق و اعتماد به پیروزی که در اوایل جنگ وجود داشت، خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه رأی الیوم در گزارشی نوشت: بعد از نزدیک شدن ضد حمله اوکراین به پایان خود بدون تحقق هیچ گونه نتایج چشمگیری درباره بازپس گیری چهار منطقه ای که مسکو در اوایل جنگ به شبه جزیره کریمه ملحق کرده است، می توان به نکات زیر اشاره کرد: مساله اول افزایش بدبینی و ناامیدی مردم اوکراین به خاطر افزایش تلفات ارتش این کشور در جنگ با روسیه است.

تعداد کشته شدگان از اوایل ضد حمله به بیش از 71 هزار نفر رسیده است.

همچنین صدها پهپاد و هزاران تانک و خودروی زرهی منهدم شده و همین مساله دلیل فرار جوانان اوکراینی به کشورهای همسایه و مخالفت با خدمت نظامی است.

مساله دوم اظهارات ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو است که در پیامی به دولت ها و شهروندان کشورهای پیمان ناتو از آنها خواست برای جنگی طولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه گزینه برای توقف جنگ اوکراین

سه گزینه برای توقف جنگ اوکراین