مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-14پزشكي

تاثیر لعاب سرامیکی بر سلامت چای


لعاب روی فنجان های چای به میزان قابل توجهی میزان کاتچین را کاهش همچنین طعم، عطر و فواید چای را برای سلامتی تغییر می دهد.

- ایسنا/خراسان رضوی لعاب روی فنجان های چای به میزان قابل توجهی میزان کاتچین را کاهش همچنین طعم، عطر و فواید چای را برای سلامتی تغییر می دهد.

چای حدود 2700 سال قبل از میلاد به عنوان یک نوشیدنی دارویی معرفی و به یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در سراسر جهان تبدیل شد.

یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن، محتوای غنی آن از فلاونوییدها و پلی فنول هاست که به خاصیت آنتی اکسیدانی، طعم و عطر چای کمک می کند و فواید بالقوه مختلفی برای سلامتی دارد.

این ترکیبات در طول دم کردن از برگ های چای استخراج می شوند و می توانند تحت تأثیر عوامل متعددی مانند دمای آب، زمان دم کردن و مواد مورد استفاده در ظروف آماده سازی چای قرار گیرند.

یافته های تحقیقات اخیر به تازگی، محققان موسسه فناوری ناگویا در ژاپن برای اولین بار نشان داده اند که انتخاب لعاب روی ظروف سرامیکی که برای تهیه چای استفاده می شود، نقش کلیدی در حفظ فلاونوییدهای کاتچین دارد.

دانشیار تاکاشی شیرای به همراه دکتر یونزی شین، سوتا شیدو و دکتر کونیهیکو کاتو از مرکز تحقیقات سرامیک پیشرفته موسسه فناوری ناگویا، تأثیر چهار نوع مختلف لعاب های تجاری ژاپنی (Oribe, Namako, Irabo و Toumei)روی محتوای کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر لعاب سرامیکی بر سلامت چای

تاثیر لعاب سرامیکی بر سلامت چای