مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:302023-08-26اقتصادي

افتتاح پروژه آبرسانی به 15 روستای کردستان با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال


در روزهای باقیمانده هفته دولت 15 پروژه آبرسانی و ایستگاه پمپاژ در شهرستان های سنندج، بیجار، مریوان، سروآباد، - ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در روزهای باقیمانده هفته دولت 15 پروژه آبرسانی و ایستگاه پمپاژ در شهرستان های سنندج، بیجار، مریوان، سروآباد، کامیاران و سقز با جمعیت تحت پوشش بیش از 6 هزار و 700 نفر به بهره برداری می رسد.

محمد فرهاد در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: در شهرستان سنندج پروژه های آبرسانی به روستاهای توریور، صادق آباد، دره کوله، لنج آباد، چنو و فطره زمین با هزینه 120 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: در شهرستان کامیاران آبرسانی به روستاهای خانم آباد و مروارید با هزینه 30 میلیارد ریال، در شهرستان بیجار آبرسانی به روستاهای شبرتو و اخکند با هزینه 33 میلیارد ریال، در شهرستان سروآباد آبرسانی به روستای گواز با هزینه 32 میلیارد ریال و در شهرستان سقز تأمین آب و آبرسانی به روستای بسطام با هزینه 15 میلیارد ریال افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان تصریح کرد: در شهرستان مریوان ایستگاه پمپاژ سرچاهی روستای گویزه کویره و ایستگاه پمپاژ سرچاهی مجتمع ریخلان با 70 میلیارد ریال هزینه به بهرە برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه آبرسانی به 15 روستای کردستان با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال

افتتاح پروژه آبرسانی به 15 روستای کردستان با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال