مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 18:362023-09-12اقتصادي

پلمب 10 مشاور املاک در گنبدکاووس پلمب شدند


رییس اتحادیه املاک شهرستان گنبدکاووس گفت: در بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی بنگاه و مشاورین املاک گنبدکاووس، 97 واحد صنفی اخطاردریافت کردند و 10 واحد نیز پلمب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمد خواجه ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهارکرد: در شهرستان گنبدکاووس تعداد 689 واحد صنفی بنگاه و مشاور املاک دارای پروانه کسب فعالیت می کنند که از این تعداد 90 درصد آنها حدود 611 واحدهای کسب وکار آنها استیجاری است.

وی تصریح کرد: از تعداد 689 واحد صنفی مشاورین املاک، پروانه کسب 47 واحد صنفی منقضی شده و اخطار تمدید آنها اعلام شده است، همچنین در بازرسی های انجام شده به 97 واحدصنفی که تخلف داشتند اخطاریه صادر شد و 10 واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.

* پلمب مشاوراملاک متخلف در حوزه فروش اراضی خارج از محدوده شهری رییس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه در همین ماه دو احدصنفی مشاورین املاک متخلف پلمب شدند خاطرنشان کرد: یک واحد صنفی مشاور املاک متخلف، اراضی خارج از محدوده شهر گنبدکاووس با کاربری کشاورزی را به قطعات کوچک تبدیل کرده و معامله کرده بود، پلمب شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 17 مورد در شهر گنبدکاووس و سه مورد در حوزه روستایی متقاضی صدور پروانه برای فعالیت در رسته شغلی مشاورین املاک هستند و مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 10 مشاور املاک در گنبدکاووس پلمب شدند

پلمب 10 مشاور املاک در گنبدکاووس پلمب شدند