مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:052023-08-28سياسي

سلسله دوره های تربیت مربی قرآن کریم در پاکستان برگزار شد


نمایندگی جامعهالمصطفی العالمیه در پاکستان سلسله دوره های تربیت مربی قرآن کریم را ویژه تابستان 1402 در ایالت های مختلف این کشور برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نمایندگی جامعهالمصطفی العالمیه در پاکستان سلسله دوره های تربیت مربی قرآن کریم را ویژه تابستان 1402 در ایالت های مختلف این کشور برگزار کرد.

طلاب علاوه بر اینکه خود فنون و مهارت هایی پیرامون قرآن مجید فرا می گیرند، باید به درجه ای از مهارت و توانایی دست یابند که بتوانند آموخته های خود را به دیگران نیز انتقال داده و با گسترش مهارتهای قرآنی در افراد جامعه خویش روح آنان را صیقل داده و همزمان با آموزش حفظ و قرائت قرآن معارف حقه قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) را نیز نشر دهند.

نمایندگی جامعهالمصطفی در پاکستان از فرصت تعطیلات تابستان استفاده کرده و 12 دوره قرآنی مربی روخوانی و روان خوانی، تجوید مقدماتی، تکمیلی، صوت و لحن را با استفاده از اساتید برجسته برنامه ریزی و در شهرهای مختلف اجرا نموده است.

در اختتام دوره ها جلسات اختتامیه برای اهدای جوایز با حضور مدیران حوزه های علمیه، اساتید قرآنی و طلاب برگزار گردید.

شرکت کنندگان در این دوره طلاب حوزه های علمیه تابعه، پیوسته، همکار بوده اند و با توجه به سطح داوطلبان، چشم انداز دوره در سطح روخوانی، روان خوانی، تجوید مقدماتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلسله دوره های تربیت مربی قرآن کریم در پاکستان برگزار شد

سلسله دوره های تربیت مربی قرآن کریم در پاکستان برگزار شد