مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-02سياسي

شرایط تأمین مالی پروژه های تجدیدپذیر بررسی شد


در نشست مشترک هیات مدیره و دبیرخانه انجمن انرژی های تجدیدپذیر و کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس، شرایط تأمین مالی پروژه های تجدیدپذیر بررسی شد.

- در نشست مشترک هیات مدیره و دبیرخانه انجمن انرژی های تجدیدپذیر و کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس، شرایط تأمین مالی پروژه های تجدیدپذیر بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هم اندیشی با حضور شمس الدین حسینی، رییس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس و جعفر قادری، نائب رییس کمیسیون، با هیات مدیره و دبیرخانه انجمن انرژی های تجدیدپذیر برگزار شد.

در این نشست، در بخشی از گزارش ارائه شده توسط هیئت مدیره انجمن انرژی های تجدیدپذیر عنوان شد: مشکلات صنعت برق از جمله عدم دسترسی به منابع مالی ارزان قیمت جهت احداث پروژه ها، قیمت گذاری دستوری، عدم وجود نهاد رگولاتور مستقل و کمبود منابع مالی دولتی جهت پرداخت تعهدات قراردادی فی مابین سرمایه گذاران و دولت، سبب شده است که پروژه های این صنعت سرمایه پذیر نباشند و لذا صندوق توسعه ملی و بانک ها نیز تمایلی به تامین مالی پروژه های تجدیدپذیر نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط تأمین مالی پروژه های تجدیدپذیر بررسی شد

شرایط تأمین مالی پروژه های تجدیدپذیر بررسی شد