مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 21:502023-08-26اقتصادي

فتتاح و کلنگ زنی 7 طرح عمرانی و خدماتی در زیدآباد سیرجان


فرماندار سیرجان از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی دو طرح آبرسانی در بخش زیدآباد با اعتبار 200 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/کرمان فرماندار سیرجان از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی دو طرح آبرسانی در بخش زیدآباد با اعتبار 200 میلیارد ریال خبر داد.

علی یعقوبی پور، امروز، چهارم شهریورماه با بیان اینکه طرح آبرسانی اضطراری به شهر زیدآباد با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال به بهره برداری رسید، گفت: به منظور کاهش تنش آبی مربوط به تأمین آب شرب برخی از نقاط شهرستان، طرح اضطراری آبرسانی به شهر زیدآباد و روستاهای متصل به شبکه آب این شهر در دستور کار شرکت آبفای شهرستان قرار گرفت که خوشبختانه با اقدام جهادی، اجرا و به مرحله بهره برداری ‏رسید.

‏ او با تاکید بر اینکه تامین آب به صورت پایدار در اولویت شهرستان قرار دارد، افزود: این طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه با ظرفیت تامین آب 25 لیتر در ثانیه و اجرای 2200 متر خط انتقال آب و استفاده از دیزل ژنراتور در جهت تامین برق مصرفی چاه به بهره برداری رسید که 4000 خانوار از نعمت آب پایدار و بهداشتی بهره مند می شوند.

فرماندار سیرجان از آغاز عملیات اجرایی بازسازی شبکه های آب مجتمع حومه شمالی خبر داد و تصریح کرد: به منظور کاهش هدر رفت و مدیریت مصرف آب شرب، بخشی از شبکه های قدیمی مجتمع حومه شمالی با اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتتاح و کلنگ زنی 7 طرح عمرانی و خدماتی در زیدآباد سیرجان

فتتاح و کلنگ زنی 7 طرح عمرانی و خدماتی در زیدآباد سیرجان