مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:352023-09-02سياسي

رفع ایرادات بازار تاریخی ساوه مستلزم تشکیل هیات امنا


برطرف کردن ایرادات ایمنی، امنیتی و مرمت بازار تاریخی ساوه مستلزم تشکیل هیات امنا است.

- ایسنا/مرکزی دادستان عمومی و انقلاب ساوه گفت: برطرف کردن ایرادات ایمنی، امنیتی و مرمت بازار تاریخی ساوه مستلزم تشکیل هیات امنا است.

محمودرضا سازنده درخصوص بازدید اخیر دادستان این شهر از بازار تاریخی ساوه به ایسنا، گفت: با توجه به درخواست های مکرر از سوی کسبه و بازاریان ساوه که از وضعیت ایمنی و امنیت بازار تاریخی این شهر ابراز نگرانی می کردند و این نگرانی را در جریان ملاقات مردمی در دفتر دادستانی در ابعاد گوناگون تشریح کردند.

وی با بیان اینکه بازدید میدانی از بازار ساوه در معیت مسئولان مربوطه به منظور بررسی دقیق مشکلات صورت گرفت، اظهار کرد: در جریان این بازدید مشکلات مربوطه از نزدیک مشاهده شد و دستور داده شد که در ابتدای امر کسبه و بازاریان با تشکیل هیات امنای بازار، نمایندگان خود را جهت پیگیری موضوعات مطرح شده معرفی کنند و بلافاصله در سریعترین زمان ممکن جلسه ای با متولیان امر در دادسرای شهرستان تشکیل و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برای برون رفت از مشکلات تصمیم گیری شود.

دادستان ساوه با اشاره به اینکه برطرف کردن ایرادات موجود در بازار ساوه و مجاورت آن نیازمند انجام اقدامات زیربنایی و زیرساختی است، تصریح کرد: باید از بازار س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع ایرادات بازار تاریخی ساوه مستلزم تشکیل هیات امنا

رفع ایرادات بازار تاریخی ساوه مستلزم تشکیل هیات امنا