مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-09سياسي

آیین سوگواری اربعین حسینی در خارج از کشور برگزار شد


همزمان با اربعین حسینی، آیین عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) با حضور ایرانیان مقیم و ارادتمندان به مکتب عاشورا و خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در خارج از کشور برگزار شد.

- همزمان با اربعین حسینی، آیین عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) با حضور ایرانیان مقیم و ارادتمندان به مکتب عاشورا و خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در خارج از کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مراسم به همت نمایندگی های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف برگزار شد.

ترکمنستان مراسم سوگواری اربعین حسینی با حضور کارکنان سفارت، رایزنی فرهنگی کشورمان و خانواده های آنها و جمعی از ایرانیان مقیم و شیعیان و محبان اهل بیت(ع) در مسجد حضرت فاطمه(س) در عشق آباد برگزار شد.

در این مراسم که با برپایی نماز جماعت، قرائت قرآن و زیارت اربعین، سخنرانی و ذکر مصیبت همراه بود، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی نسب موسوی با اشاره به تسلیم بودن در برابر خداوند متعال گفت: عاشورا، درس و پیامی مهم و حیات بخش، برای همه افراد بشریت دارد؛ درس تسلیم بودن در برابر خواست و امر پروردگار، آن هم در هر زمانی و تحت هر شرایطی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین سوگواری اربعین حسینی در خارج از کشور برگزار شد

آیین سوگواری اربعین حسینی در خارج از کشور برگزار شد