مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-13بين الملل

فتح و حماس بر تعهد کامل خود به تثبیت آتش بس در اردوگاه عین الحلوه تاکید کردند


دو جنبش فتح و حماس پس از نشست مسوولان آنها در بیروت که به بررسی تحولات اخیر در اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان پرداختند، با انتشار بیانیه مشترکی بر تعهد کامل خود به تثبیت آتش بس در آنجا تاکید کردند.

- دو جنبش فتح و حماس پس از نشست مسوولان آنها در بیروت که به بررسی تحولات اخیر در اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان پرداختند، با انتشار بیانیه مشترکی بر تعهد کامل خود به تثبیت آتش بس در آنجا تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، جنبش های فتح و حماس امروز چهارشنبه در بیانیه مشترکی بر پایبندی کامل خود به تصمیم هیات اقدام مشترک فلسطین برای تثبیت آتش بس در اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان تاکید کردند.

این بیانیه پس از نشست مسوولان دو جنبش در بیروت برای بررسی تحولات اخیر در اردوگاه عین الحلوه منتشر شد.

در این بیانیه بر تصمیم هیات اقدام مشترک فلسطین برای تحویل متهمان ترور سرلشکر ابو اشرف العرموشی، فرمانده نیروهای امنیت ملی فلسطین در صیدا به دستگاه قضایی لبنان، تلاش برای تسهیل بازگشت آوارگان به خانه هایشان، تخلیه مدارس در اسرع وقت و نیز بازسازی هر چه سریعتر تاکید شد.

این دیدار سه شنبه در ساختمان سفارت فلسطین در بیروت با حضور هیات های فتح و حماس برگزار شد، ریاست هیات جنبش فتح را عزام الاحمد، عضو کمیته مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح و حماس بر تعهد کامل خود به تثبیت آتش بس در اردوگاه عین الحلوه تاکید کردند

فتح و حماس بر تعهد کامل خود به تثبیت آتش بس در اردوگاه عین الحلوه تاکید کردند