مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-28سياسي

استقبال ارگان سازمان CIA از روایت یک روزنامه داخلی


متاسفانه جریان غربگرا در انعکاس اخباری همچون مسئله ریزگردها، دقیقا مشابه رسانه های معاند، خبر را نیمه کاره منتشر کرده و فقط وجه منفی را منعکس می کند.

- فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه لای روزنامه های داخلی و عملیات رسانه ای پایگاه های خبری رسانه های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

******* استقبال ارگان سازمان CIA از روایت یک روزنامه داخلی رادیوفردا- ارگان رسانه ای سازمان جاسوسی آمریکا- در مطلبی به نقل از روزنامه اعتماد نوشت: همایون اسعدیان، کارگردان سینما و تلویزیون، با اشاره به تغییر جامعه ایران در یک سال اخیر و مقاومت ادامه دار زنان ایرانی در مقابل حجاب اجباری گفت سینمای ایران برای انعکاس واقعیت جامعه در تولیداتش با چالش مواجه است.

او در مصاحبه ای که روز یکشنبه روزنامه اعتماد منتشر کرد، با تأکید بر این که جامعه ایران به هیچ عنوان مثل پارسال نیست یادآور شده که فیلم سازان نمی توانند مسائل مهم را نادیده بگیرند و افزوده: این کار را برای سینماگران به شدت سخت کرده است.

  ارگان رسانه ای سیا در ادامه نوشت: این فیلم ساز درباره برخورد زنان با مسئله حجاب اجباری هم گفت: در یک منطقه ای زندگی می کنم که حجاب در این منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال ارگان سازمان CIA از روایت یک روزنامه داخلی

استقبال ارگان سازمان CIA از روایت یک روزنامه داخلی