مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 21:012023-08-24اجتماعي

علت ترافیک سنگین در مرز شلمچه چیست+فیلم


  عراق به کندی ماشین های سنگین را ترخیص می کند نادر عمیدزاده فرماندار ویژه خرمشهر در رابطه با این موضوع در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: مسیر منتهی به مرز شلمچه اکنون باز و زائران با ماشین های شخصی و دیگر وسایل حمل و نقل در حال تردد هستند.

وی عنوان کرد: ماشین های سنگین حامل تجهیزات مواکب نیز در حال گذر هستند و علت تاخیر در تردد آنها از سوی مرز عراق است.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: در پایانه مرزی شلمچه هیچ مشکلی برای تردد این ماشین ها وجود ندارد و مساعدت لازم در حال انجام است اما از آن طرف مرز با توجه به قوانین عراق، تردد این ماشین ها با کندی همراه است.

عمیدزاده تاکید کرد: پیگیری های ما در حال انجام است و امیدواریم در این روزها با آمادگی کامل، به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کنیم.

اعزام 70 موکب ایرانی به عراق از طریق مرز شلمچه حجت الاسلام سید محمود موسوی نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: امسال 70 موکب ایرانی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از طریق مرز شلمچه به کشور عراق اعزام می شود.

 رییس کمیته جذب مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی خوزستان گفت: در بحث اسکان زائران نیز با توجه به گرمای هوا، شرایط آب و هوایی استان و شرجی بودن هوا به طور مرتب برنامه ریزی شده و آمادگی خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت ترافیک سنگین در مرز شلمچه چیست+فیلم

علت ترافیک سنگین در مرز شلمچه چیست+فیلم