مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-19اقتصادي

انگلیس 747 هزار دلار در پی رسوایی اداره پست غرامت می دهد


️دولت انگلیس به ده ها مدیر اداره پست در انگلیس که به دلیل یک سیستم معیوب رایانه ای به دزدی متهم شده بودند، غرامت پرداخت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از المیادین، انگلیس به مدیران پست سابق این کشور که به اشتباه متهم و برخی از آنها به اتهام سرقت، زندانی شده اند، غرامتی به ارزش 600 هزار پوند پرداخت خواهد کرد.

دولت انگلیس اعلام کرد که ممکن است غرامتی بالغ بر 600 هزار پوند استرلینگ (حدود 747 هزار دلار) به هر یک از مدیران پست سابق که برخی از آنها به اشتباه متهم و به جرم سرقت زندانی شده اند، پرداخت شود که این یکی از بدترین اشتباهات قضایی در تاریخ معاصر انگلستان است.

کوین هالینریک، وزیر پست انگلیس در بیانیه ای گفت: این در مورد اصلاح یک اشتباه و ایجاد تسکین برای کسانی است که به طور ناعادلانه در این رسوایی گرفتار شده اند.

از اواخر دهه 1990، شرکت دولتی پست شروع به نصب برنامه حسابداری Horizon کرد، اما وجود نقص هایی در برنامه ریزی آن منجر به کسری در حساب شعب شد.

برخی از مدیران اداره پست حاضر به مشکلاتی در این برنامه اعتراف نکردند، اما مدیران شعب را مجبور به پرداخت کسری حساب کردند که منجر به ورشکستگی بسیاری از آنها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس 747 هزار دلار در پی رسوایی اداره پست غرامت می دهد

انگلیس 747 هزار دلار در پی رسوایی اداره پست غرامت می دهد