مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-09سياسي

تسهیلات پیش از سفر برای دانشجویان از نقاط قوت اربعین امسال بود


دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: باید تا بعد از اربعین حسینی خدمت رسانی ها به زائران در کشور ما و عراق ادامه داشته باشد.

- دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: باید تا بعد از اربعین حسینی خدمت رسانی ها به زائران در کشور ما و عراق ادامه داشته باشد.

معین رضییی در گفت وگو با ایسنا درباره خدمات دولت در به کار گرفتن ظرفیت های در اختیار برای برگزاری پرشور مراسم اربعین ، گفت: تسهیلات پیش از برگزاری سفر برای زائران حسینی به ویژه برای دانشجویان یکی از نکات قوت سفر اربعین امسال بود.

وی یادآور شد: تقریبا بنده نزدیک به 9 سال است که در مراسم اربعین شرکت می کنم.

سالیان گذشته فرآیند خروج از کشور و تسهیل سفر شهروندان برای شرکت در مراسم اربعین تا این حد راحت نبود و فضایی کاملا پیچیده و سخت گیرانه وجود داشت ولی در سال های اخیر به ویژه امسال این فضا بسیار بهتر شده است.

عملا کسانی که پاسپورت و مجوز خروج از کشور را نداشتند، راحت تر و سریع تر از گذشته توانستند مجوزها را کسب کنند و ارایه خدمات به این نحو به مردم در اربعین امسال بسیار ارزنده بود.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: یکی از مشکلات سفر اربعین این است که بسیاری از افراد سفر اربعین را فقط تا روز اربعین می بینند ولی به نظرم تا 7


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات پیش از سفر برای دانشجویان از نقاط قوت اربعین امسال بود

تسهیلات پیش از سفر برای دانشجویان از نقاط قوت اربعین امسال بود