مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-02اجتماعي

بهره برداری از 200 مدرسه جدید در مناطق کم برخوردار تا پایان سال


مدیرعامل بنیاد برکت اولویت برنامه های امسال در حوزه عمرانی و طرح های زیربنایی بنیاد را احداث 200 مدرسه جدید در مناطق محروم و جایگزین کردن حداقل 350 مدرسه استاندارد به جای مدارس کانکسی فعلی در کشور اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، محمد ترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکت اظهار داشت: در پایان سال 1401 دوهزارمین مدرسه بنیاد برکت به بهره برداری رسید و هم اکنون بیش از 700 مدرسه دیگر با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدراس در نقاط مختلف کشور در حال تکمیل است.

وی افزود: همچنین طی توافقنامه ای با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تمامی 1000 مدرسه کانکسی کشور تا پایان سال آینده با مدارسی مطمئن و استاندارد در قالب طرح شهید پناهی جایگزین خواهد شد.

ترکمانه توضیح داد: حمایت از پروژه های دانش بنیان و پیشنهادات اساتید و صاحبان فن در ارتقا طرح ها وحوزه های کالبدی مانند بحث های الکترونیکی و آزمایشگاه مجازی و همچنین حوزه های آموزشی و محتوایی از جمله اقدامات این بنیاد در سال 1401 بوده که در قالب برگزاری اولین رویداد مدارس آینده در تراز سند برنامه تامین فضا، تجهیز و فناوری وبا مشارکت وزارت آموزش و پرورش برگزارشد.

وی تصریح کرد: این اقدام مهم طی سال جاری ادامه و دومین رویداد ملی مدارس آینده با تمرکز بر مدرسه، کانون تربیت و پیشرفت محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 200 مدرسه جدید در مناطق کم برخوردار تا پایان سال

بهره برداری از 200 مدرسه جدید در مناطق کم برخوردار تا پایان سال