مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-04فرهنگي

مهران رجبی در راهپیمایی اربعین چه گفت؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهران رجبی که امسال در پیاده روی اربعین شرکت کرده، در مسیر نجف به کربلا در گفتگو با ایرنا، اظهار داشت: - بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تنها یک عشق عظیم و ارادت زیاد باعث می شود زائران اربعین خود را چنین به سختی بیندازند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهران رجبی که امسال در پیاده روی اربعین شرکت کرده، در مسیر نجف به کربلا در گفتگو با ایرنا، اظهار داشت: اربعین یکپارچه پیام است.

شما ببینید افرادی که تمام سختی های این سفر را تحمل می کنند در حالی که هیچ جذابیت به ظاهر بصری در آن وجود ندارد تنها یک عشق عظیم و ارادت زیاد باعث می شود خود را چنین به سختی بیندازند.

وی افزود: در ظاهر این سفر گرمای هوا، گرد و خاک و خستگی و مشقت زیاد است، اما مردم به غیر از این ظواهر چیزی درون شان می جوشد که تمام این سختی ها را نه تن ها آسان که لذت بخش هم می کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: کسانی که در این مسیر گام برمی دارند از نجف تا کربلا پیاده روی می کنند تا منتظر توجه الهی در آخرت باشند.

رجبی با تأکید بر این که زائران کربلا و کسانی که خود را به سختی پیاده روی در این مسیر می اندازند، برای گرفتن مواهب خود منتظر باشند، خاطرنشان کرد: البته که هیچ کسی برای گرفتن مواهب پای در این مسیر نمی گذارد بلکه عشق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهران رجبی در راهپیمایی اربعین چه گفت؟

مهران رجبی در راهپیمایی اربعین چه گفت؟