مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-12اقتصادي

راه اندازی 4 اکیپ نظارتی طرح بازگشایی مدارس در اردبیل


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در آستانه بازگشایی مدارس 4 اکیپ بازرسی تعزیرات به واحدهای صنفی عرضه لوازم التحریر، کیف، کفش و البسه نظارت می کنند.

- علی رحیمی آذر در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس از 15 شهریورماه طرح نظارت بر عرضه لوازم التحریر، کیف، کفش و البسه آغاز شده و این طرح تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: سه اکیپ در ساعات اداری و یک اکیپ نیز در خارج از ساعات اداری بر فروشگاه ها و محل عرضه لوازم التحریر، کیف، کفش و البسه نظارت کرده و سعی می کنند تا بهترین و کیفی ترین محصولات به مردم عرضه و بر قیمت ها نیز نظارت مستقیم انجام شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در کنار فعالیت این اکیپ های نظارتی به صورت صبح و عصر، ما از طریق سامانه 135 به صورت اینترنتی آماده دریافت گزارش های مردمی در باب تخلفاتی نظیر گران فروشی و احتکار هستیم.

رحیمی آذر افزود: روزانه گزارش های مردمی در این سامانه مورد رصد و پایش قرار می گیرد تا در کمتر از 24 ساعت با واحدهای صنفی متخلف برخوردهای قانونی انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امسال با افزایش جرایم برای متخلفان سعی شده تا اقدامات پیشگیرانه مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 4 اکیپ نظارتی طرح بازگشایی مدارس در اردبیل

راه اندازی 4 اکیپ نظارتی طرح بازگشایی مدارس در اردبیل