مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 15:002023-09-03اقتصادي

احیای شرکت تعاونی های اردستان در دستور کار باشد


از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردستان درخواست داریم نسبت به احیای شرکت های تعاونی این شهرستان اقدام کند.

- اردستان -فرماندار اردستان گفت: از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردستان درخواست داریم نسبت به احیای شرکت های تعاونی این شهرستان اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد هادی احمدی طبا ظهر یک شنبه در بازدید از شرکت تعاونی اردستان، اظهار داشت: دیدگاه مثبت نسبت به شرکت تعاونی ها داریم چرا که در نتیجه تعاون، مشارکت و همیاری افراد موفق می شوند و کسب رتبه اول تعاونی آموزش از راه دور اردستان در سطح استان یک اتفاق خوب است.

وی افزود: اقدامات شرکت تعاونی آموزش از راه دور اردستان در رشد علمی شهرستان تأثیرگذار بوده و نشان دهنده این است که باید استعدادهای عالی شهرستان را شناسایی کنیم.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان درخواست داریم نسبت به احیای شرکت های تعاونی این شهرستان اقدام کند چرا که شرکت های تعاونی در ایجاد یا احیا اشتغال در منطقه مؤثر هستند.

وحید نقوی، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان اظهار کرد: در شهرستان اردستان حدود 170 شرکت تعاونی وجود دارد که 61 درصد شرکت تعاونی ها، فعال هستند و حدود 66 شرکت تعاونی غیرفعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای شرکت تعاونی های اردستان در دستور کار باشد

احیای شرکت تعاونی های اردستان در دستور کار باشد