مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:502023-08-23فناوري

همه چیز درباره تماس تلفنی و استفاده از اینترنت در پیاده روی اربعین


اگر عازم سفر معنوی پیاده روی اربعین هستید، برای اطلاع از روش های مختلف استفاده از اینترنت و تماس تلفنی به صرفه، این پست را بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، همزمان با فرا رسیدن ایام پیاده روی اربعین و سفر میلیون ها عاشق حسینی به کشور عراق نیاز است تا همراهان برای یافتن یکدیگر و یا برقراری ارتباط با ایران از خطوط تلفن همراه خود استفاده کنند؛ در همین راستا نیز وزارت ارتباطات عراق و ایران تمهیداتی را در نظر گرفته اند.

صفر تا صد بسته ها و تعرفه های ایرانسل در مسیر اربعین اپراتور ایرانسل به منظور سهولت در استفاده از خدمات سیم کارت از جمله اینترنت پرسرعت، تعرفه های تخفیفی ویژه ای برای استفاده از سرویس رومینگ با اپراتورهای کشور عراق معرفی کرده است؛ البته لازم است تا دارندگان این سیم کارت ها برای استفاده از خدمات، رومینگ خود را فعال نمایند.

برای این کار لازم است تا کد دستوری  #1*1111* را از سیم کارت خود شماره گیری کرده و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من آن را فعال نمایند.

 بسته 1 گیگابایتی رایگان در مناطق مرزی مهران، خسروی، شلمچه، چذابه، تمرچین و باشماق و مسیرهای منتهی به این مناطق زایران می توانند با شماره گیری #1*40* از یک بسته 1 گیگابایتی رایگان با اعتبار 7 روزه بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره تماس تلفنی و استفاده از اینترنت در پیاده روی اربعین

همه چیز درباره تماس تلفنی و استفاده از اینترنت در پیاده روی اربعین