مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:252023-08-26سياسي

افزایش پروازه های فوق العاده یزد- نجف در فرودگاه شهید صدوقی


مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد از افزایش پروازهای فوق العاده یزد - نجف خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده، پروازهای فوق العاده رفت و برگشت یزد - نجف برای جابجایی زائران اربعین حسینی از 6 پرواز به 18 پرواز افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، کمال دهقان منشادی ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با بیان این که برقراری پرواز جدید هواپیمایی یزدایر در مسیر یزد-نجف در دستور کار جدی استان قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضای سفر در مسیر یزد - نجف و به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی، این پرواز به صورت رفت و برگشت برنامه ریزی و انجام می شود.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده، پروازهای فوق العاده رفت و برگشت یزد - نجف برای جابجایی زائران اربعین حسینی از 6 پرواز به 18 پرواز افزایش یافت.

 مدیرکل فرودگاه های استان یزد با بیان این که این پروازها در روزهای 9، 11، 13، 16، 17 و 18 شهریور ماه با ناوگان ایرباس 310 زائرین کربلای معلی را جابجا خواهد کرد، گفت: در حال حاضر شرکت هواپیمایی کاسپین با انجام سه پرواز در روزهای 3، 10 و 17 شهریور ماه در مسیر مذکور فعالیت پروازی دارد.

سرهنگ سید جواد موسوی، رییس پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان یزد هم در این جلسه تصریح کرد: تاکنون بیش از 16 هزار جلدگذرنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پروازه های فوق العاده یزد- نجف در فرودگاه شهید صدوقی

افزایش پروازه های فوق العاده یزد- نجف در فرودگاه شهید صدوقی