مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 10:532023-09-20اقتصادي

قیمت جدید گوشت قرمز در بازار، 29 شهریور 1402


توزیع گوشت های وارداتی با نرخ تنظیم بازار در فروشگاه های زنجیره ای طی یک ماه اخیر بدون وقفه ادامه داشته و گرچه تاثیر کاهشی بر قیمت گوشت در مغازه های سطخ شهر نداشته اما روند افزایش قیمت را متوقف کرده است.

- بازار گوشت قرمز با افزایش واردات و عرضه گوشت گرم در هفته های اخیر به آرامش رسیده و از التهاب ماه های گذشته فاصله گرفته است.

همشهری نوشت: توزیع گوشت های وارداتی با نرخ تنظیم بازار در فروشگاه های زنجیره ای طی یک ماه اخیر بدون وقفه ادامه داشته و گرچه تاثیر کاهشی بر قیمت گوشت در مغازه های سطخ شهر نداشته اما روند افزایش قیمت را متوقف کرده است.

رصد قیمت گوشت در مراکز مختلف عرضه این محصول نشان می دهد در حالی که مغازه های قصابی سطح شهر هر کیلو شقه گوسفندی درجه یک را همچنان با قیمت یک ماه پیش یعنی حدود 500 هزار تومان و هر کیلو گوشت تفکیک شده را بین 600 تا 700 هزار تومان عرضه می کنند.

در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار هر کیلو گوشت گرم وارداتی بین 200 تا 400 هزار تومان ارزان تر در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است.

نکته قابل توجه در واردات اخیر گوشت قرمز به کشور این است که بر خلاف تجربه قبلی، مصرف کنندگان کیفیت گوشت های وارداتی را بسیار خوب ارزیابی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت جدید گوشت قرمز در بازار، 29 شهریور 1402

قیمت جدید گوشت قرمز در بازار، 29 شهریور 1402