مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-05سياسي

مشکل اصلی بحران آب شرب ارمغانخانه سوءمدیریت در آبفای زنجان است


عضو شورای اسلامی شهر ارمغانخانه تاکید کرد: مشکل اصلی بحران آب شرب ارمغانخانه فقط به سوءمدیریت مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان باز نمی گردد.

- حسین افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، در واکنش به جوابیه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان مبنی بر رفع مشکلات آب شرب شهر ارمغانخانه به واسطه بهره برداری از خط دوم انتقال آب از منطقه قره چریان، گفت: متأسفانه نه تنها این دغدغه رفع نشده، بلکه با بهره برداری از خط دوم انتقال آب قره چیان، این مشکل دوچندان شده است.

وی در پاسخ به ادعای مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان مبنی بر استفاده احشام از آب شرب ارمغانخانه، اظهار کرد: احشام این منطقه از تا دو ماه پیش در ییلاقات بوده و به هیچ وجه به شهر ارمغانخانه منتقل نشده و از آب رودخانه ها در این خصوص استفاده می شود، در واقع باید گفت که هیچ آبی وارد این این شهر نمی شود که بتوان از آن به عنوان آب شرب احشام استفاده کرد.

مسئولان شرکت آبفار به جای عذرخواهی و توجیه سوءمدیریت ها، به فکر چاره اندیشی برای حل این مشکل باشند این عضو شورای اسلامی شهر با یادآوری اینکه مهم ترین مشکل امروز شهر ارمغانخانه مربوط به سوختن الکتروپمپ مجتمع بین راهی است، خاطرنشان کرد: دور از ذهن و انتظار است که الکتروپمپ یک منطقه هر ماه دچار سوختگی و مشکل شود، از طرفی تأمین آب شرب هر منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اصلی بحران آب شرب ارمغانخانه سوءمدیریت در آبفای زنجان است

مشکل اصلی بحران آب شرب ارمغانخانه سوءمدیریت در آبفای زنجان است