مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-11سياسي

آثار مخرب خودکشی در اطرافیان بسیار جدی است


متاسفانه خودکشی یک فرد تاثیر بسیار عمیقی در اطرافیان او می گذارد و در واقع سوگی را ایجاد می کند که همراه است با کلی از احساس های منفی از جمله احساس گناه.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، وحید شریعت، رییس انجمن روانپزشکان ایران با اشاره به برگزاری سی و نهمین کنگره بین المللی روانپزشکان ایران که در روزهای 18 الی 21 مهرماه در سالن همایش شهید غرضی بیمارستان میلاد تهران برگزار می شود، اظهار داشت: این کنگره بزرگترین رویداد روانپزشکی کشور است که تازه ترین یافته های روانپزشکی در سطح کشور و جهان مطرح می شود و هدف آن ارتقاء دانش روانپزشکی در کشور است.

  وی با اشاره به روز جهانی پیشگیری از خودکشی در خصوص دلایل اقدام آن در افراد، گفت: دلایل متعددی وجود دارد که فرد احساس کند زندگی کردن برایش سخت شده و دیگر مفهومی ندارد، که در این صورت ترجیح شخص به اتمام زندگی خود است.

  شریعت افزود: اقدام به خودکشی معمولا به یک عامل بستگی ندارد و ممکن است از عوامل اقتصادی تا مسائل فردی و شخصی و یا ابتلا به بیماری های روانپزشکی مثل افسردگی، روان پریشی و اختلالات دو قطبی صورت پذیرد.

  رییس انجمن روانپزشکان ایران ادامه داد: متاسفانه خودکشی یک فرد تاثیر بسیار عمیقی در اطرافیان او می گذارد و در واقع سوگی را ایجاد می کند که همراه است با کلی از احساس های من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار مخرب خودکشی در اطرافیان بسیار جدی است

آثار مخرب خودکشی در اطرافیان بسیار جدی است