مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:002023-08-23سياسي

انتصاب اعضای شورای فنی میراث فرهنگی خوزستان


با حکم معاون میراث فرهنگی کشور، رییس و اعضای شورای فنی میراث فرهنگی استان خوزستان منصوب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، با حکم علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی، محمدحسین ارسطوزاده (رییس شورا)، غلامرضا سلمان پور (دبیر شورا)، علی محمد چهارمحالی، عاطفه رشنویی، بیژن حیدری زاده، میثم حسین زاده، احمدرضا حسینی بروجنی، مرجان میان آبی شوشتری، علی سلیقه زاده، روح الله مجتهدزاده و مهدی آقایی به عنوان اعضای شورای فنی میراث فرهنگی خوزستان منصوب شدند.

شورای فنی میراث فرهنگی هر استان متشکل از مدیرکل استان (رییس شورا)، معاون میراث فرهنگی استان (دبیر و عضو شورا) و جمعی از کارشناسان متخصص و مجرب این حوزه و بعضاً معماران تجربی است که بنا بر وسعت و حجم فعالیت هر استان، تعداد اعضا متغیر است.

این شورا به منظور نظارت هدفمند و یکپارچه، بررسی های دقیق کارشناسی و دریافت تصمیم در قالب قوانین و مقررات موجود و استفاده از خرد جمعی برای نظم دهی و اجرایی کردن وظایف وزارتخانه در حفاظت و صیانت قانونمند از آثار تاریخی غیر منقول ثبت شده در فهرست آثار ملی و سایر فهرست های ذی ربط تشکیل شده است.

احکام اعضای منصوب شده، طی نشستی در محل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، توسط محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث فرهنگی استان، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب اعضای شورای فنی میراث فرهنگی خوزستان

انتصاب اعضای شورای فنی میراث فرهنگی خوزستان