مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 19:552023-09-12سياسي

افراد اهل بصیرت برای جامعه، جهاد تبیین کنند


جهاد تبیین کم کردن فاصله واقعیت با فرا واقعیت است، زیرا دشمن یک غیر واقعی را واقعی جلوه می دهد و لذا افراد اهل بصیرت باید برای جامعه هدف واقعیت را تبیین کنند.

- ایسنا/گیلان معاون بازرسی سپاه قدس گیلان گفت: جهاد تبیین کم کردن فاصله واقعیت با فرا واقعیت است، زیرا دشمن یک غیر واقعی را واقعی جلوه می دهد و لذا افراد اهل بصیرت باید برای جامعه هدف واقعیت را تبیین کنند.

سرهنگ حسن امینی امروز در نشست بصیرتی جهاد تبیین با عنوان جنگ ترکیبی و اغتشاشات که در سالن همایش آموزشکده فنی و حرفه ای دختران معین رشت برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی در دوره پیچیده ای قرار داشت و بین دو قدرت بزرگ شرق و غرب بود، اظهار کرد: اتفاقی که در دنیا افتاد، انقلابی بود به نام انقلاب اسلامی ایران که با شعار نه شرقی؛ نه غربی شکل گرفت و دنیا را متحول کرد.

وی با اشاره به اینکه باور و پذیرش این شعار برای همه سیاستمداران، نخبگان و مردم دنیا سخت بود، افزود: این باور وجود داشت که هر کشور، نظام، دولت و حاکمیتی باید خود را در ذیل یکی از قدرت های دنیا تعریف کند، اما انقلاب ما پیروز شد؛ البته دشمن در ابتدا باور نمی کرد که این انقلاب مانا شود و لذا کشور را درگیر جنگ داخلی کرد، اما با همه این شرایط نظام تثبیت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد اهل بصیرت برای جامعه، جهاد تبیین کنند

افراد اهل بصیرت برای جامعه، جهاد تبیین کنند