مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 21:552023-09-14بين الملل

اتحادیه اروپا: تروییکای اروپایی خواستار حفظ تحریم های موشکی ضد ایران هستند


جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز پنجشنبه گفته نامه ای از فرانسه، بریتانیا و آلمان دریافت کرده که در آن اعلام شده آنها قصد ندارند تحریم های موشکی علیه ایران را بعد از 18 اکتبر 2023 رفع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا؛ مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان طی نامه ای به وی در کسوت هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام اعلام کردند، تحریم های موشکی علیه ایران را که باید در چارچوب بندهای غروب آفتاب برجام در تاریخ 18 اکتبر 2023 برداشته شود، رفع نخواهند کرد.

جوسپ بورل در بیانیه ای که پنجشنبه شب در تارنمای اتحادیه اروپا منتشر شد اعلام کرد: امروز نامه ای را از وزرای امور خارجه فرانسه، آلمان و بریتانیا در رابطه با اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) دریافت کردم.

وی با اشاره به ادعاهای مطرح شده از سوی سه کشور اروپایی درباره عدم پایبندی ایران به تعهدات برجامی افزود: آنها اشاره کردند که نگرانی های خود را مبنی بر عدم پایبندی ایران به تعهدات خود در چارچوب برجام اعلام کرده بودند و این موضوع را به کمیسیون مشترک برجام تحت مکانیسم حل اختلاف (DRM) ارجاع داده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا: تروییکای اروپایی خواستار حفظ تحریم های موشکی ضد ایران هستند

اتحادیه اروپا: تروییکای اروپایی خواستار حفظ تحریم های موشکی ضد ایران هستند