مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-20سياسي

آغاز بازدیدهای نظارتی از شهرداری های مناطق یازده گانه شیراز


بازدیدهای نظارتی مدیریت شهری از مناطق یازده گانه و دیگر سازمان ها و دوایر شهرداری شیراز به منظور بررسی خدمات رسانی بهتر و ایجاد امید امروز، - ایسنا/فارس بازدیدهای نظارتی مدیریت شهری از مناطق یازده گانه و دیگر سازمان ها و دوایر شهرداری شیراز به منظور بررسی خدمات رسانی بهتر و ایجاد امید امروز، 29 شهریورماه در سومین سال شورای اسلامی شهر آغاز شد.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز در نخستین بازدید امروز که در منطقه 10 شهرداری کلید خورد، اظهار کرد: قسمت عمده اقدامات شورای اسلامی شهر شیراز، نظارتی است که بر روی پروژه های عمرانی به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام و بخش دیگر این نظارت بر روی قوانین مصوب شورا در میدان فعالیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم حسینی که ارتباط مستقیم مردمی و دوسویه را از وظایف مهم شوراها ذکر می کرد، افزود: این بازدید به دیدارهای مردمی و چهره به چهره با کارکنان خدوم شهرداری، اختصاص یافت.

وی همچنین بر کیفیت مطلوب این بازدیدها و برنامه ریزی مناسب جهت ارائه خدمات تأکید و بیان کرد: نظرات ابتکاری خوبی از سوی مدیران و کارکنان شهرداری منطقه 10 دریافت کردیم که باید بازبینی و بررسی شود و بعضی مسائل، به صورت کلان نیاز به بررسی بیشتر و تصمیم گیری مناسب دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازدیدهای نظارتی از شهرداری های مناطق یازده گانه شیراز

آغاز بازدیدهای نظارتی از شهرداری های مناطق یازده گانه شیراز