مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-09سياسي

موزه دفاع مقدس کردستان در دولت سیزدهم ساخته خواهد شد


با بهره مندی از اعتبارات سفر استانی ریاست جمهوری و مساعدت و همراهی دستگاه های استانی، تلاش می کنیم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کردستان در دولت سیزدهم ساخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با سردار سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از فعالیت ها و خدمات شایان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در راستای حفظ دستاوردهای مردم غیور استان کردستان در دوره های مختلف انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

وی اظهار  کرد: فعالیت ها و خدمات شایان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در جهت حفظ دستاوردها و اشاعه فرهنگ ناب دفاع مقدس در جامعه ستودنی است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: تبلور مجاهدت ها و اشاعه دلاورمردی های مردم غیور استان کردستان در دوره های مختلف انقلاب اسلامی، به ویژه دوران شکوهمند دفاع مقدس، جهت حفظ و انتقال به نسل جوان و نوجوان انقلابی نیاز امروز جامعه اسلامی است.

زارعی کوشا در ادامه ضمن تجلیل و تمجید از ملت امام حسینی ایران اسلامی و حضور حماسی آن ها در پیاده روی اربعین حسینی، به خدمت رسانی مردم کردستان در مرز باشماق اشاره و تصریح کرد: مردم مهمان نواز کردستان، خدمت به زائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه دفاع مقدس کردستان در دولت سیزدهم ساخته خواهد شد

موزه دفاع مقدس کردستان در دولت سیزدهم ساخته خواهد شد