مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 17:362023-08-25سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 68 پروژه در پردیس به مناسبت هفته دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان پردیس که با حضور تمامی مسوولان ادارات، دستگاه ها و نهاد های این شهرستان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت انجام شد، ضمن بیان دست آوردهای دولت سیزدهم در سال های اخیر، اظهار کرد: دولت سیزدهم با بدهی بسیار زیادی دولت را تحویل گرفت و با وجود کرونا و فوت روزانه 700 نفر در آن زمان، با مشکلات بسیاری مواجه بود اما با این وجود افزایش 40 درصدی حجم تجارت خارجی، رشد صنعت و توجه به تولید و غیره را شاهد بوده ایم.

وی در خصوص فعالیت های شهرستان پردیس، گفت: شهروندان باید در ابتدا مدیریت مصرف را مدنظر قرار دهند زیرا علی رقم ساخت نیروگا ه های جدید با کمبود برق و گاز مواجه هستیم.

فرماندار پردیس افزود: امسال در هفته دولت 68 پروژه مهم در شهرستان پردیس افتتاح و کلنگزنی می شود که حجم ریالی آن بیش از 10 هزار میلیارد تومان است.

قضاتلو ادامه داد: 9 هزار میلیارد تومان از این مبلغ به افتتاح 10 هزار و 91 واحد مسکن مهر اختصاص دارد اما با انباشت مشکلاتی که از دولت های قبل باقی مانده حدود 29 هزار واحد مسکن مهر در پردیس باقی مانده است.

وی بیان کرد: 6 هزار واحد طی سال اخیر تحویل متقاضیان شده و به غیر از 10 هزار واحدی که در هفته دولت افتتاح می شود حدود 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 68 پروژه در پردیس به مناسبت هفته دولت

افتتاح و کلنگ زنی 68 پروژه در پردیس به مناسبت هفته دولت