مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-09اجتماعي

پوشش امدادسلامت پیاده روی اربعین، توسط واحدهای امدادی اورژانس اصفهان


 رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از امدادرسانی به حدود 2 هزار نفر مراجعه کننده از ابتدای استقرار واحدهای امدادی اورژانس اصفهان در مرز چذابه تا روز اربعین خبر داد.

- ایسنا/اصفهان  رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از امدادرسانی به حدود 2 هزار نفر مراجعه کننده از ابتدای استقرار واحدهای امدادی اورژانس اصفهان در مرز چذابه تا روز اربعین خبر داد.

فرهاد حیدری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به امدادرسانی واحدهای امدادی اورژانس استان در مرز چذابه، اظهار کرد: اورژانس اصفهان در روزهای منتهی به اربعین امسال با اعزام هشت دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک موتورلانس در مرز چذابه حضور داشت.

وی افزود: واحدهای امدادی اورژانس استان اصفهان از تاریخ 31 مردادماه برای پوشش امدادسلامت مراسم پیاده روی اربعین حسینی از اصفهان به سمت مرز چذابه اعزام و مستقر شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از ابتدای استقرار واحدهای امدادی اورژانس اصفهان در مرز چذابه تا روز اربعین حسینی، کارشناسان اورژانس استان اصفهان به بیش از 2 هزار نفر امدادرسانی کردند.

وی با ذکر اینکه 30 نفر از پرسنل عملیاتی اورژانس استان اصفهان در این ماموریت حضور داشتند، خاطرنشان کرد: استقرار واحدهای امدادی اورژانس برای مراسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش امدادسلامت پیاده روی اربعین، توسط واحدهای امدادی اورژانس اصفهان

پوشش امدادسلامت پیاده روی اربعین، توسط واحدهای امدادی اورژانس اصفهان