مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 11:252023-08-25بين الملل

برنامه سفرهای خارجی نتانیاهو پس از 5ماه بحران


شبکه صهیونیستی «آی24» در گزارشی اعلام کرد که «بنیامین نتانیاهو» پس از 5ماه و تعویق سفرهای خارجی اش در پی تظاهرات سراسری در سرزمین های اشغالی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های صهیونیستی شب گذشته (پنج شنبه، 24آگوست) در گزارشی برنامه های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر تل آویو را برای سفرهای خارجی، آن هم بعد از 5ماه تعویق به دلیل اعتراضات سراسری در سرزمین های اشغالی اعلام کردند.

شبکه صهیونیستی آی24 در این باره گزارش داد: نتانیاهو، نخست وزیر کابینه، سوم سپتامبر در چارچوب یک سفر رسمی دو روزه به قبرس سفر خواهد کرد؛ او طی آن سفر، در نشست سه جانبه رهبران اسراییل، قبرس و یونان شرکت خواهد داشت.

در ادامه گزارش آی24 آمده است: قرار بود این سفر اواخر ماه جولای انجام شود، اما به دلیل بستری شدن نتانیاهو در بیمارستان شیبا و کاشت ضربان ساز مصنوعی در بدن او به تعویق افتاد.

شبکه آی24 در گزارش خود افزود: این اولین سفر نتانیاهو به خارج از کشور پس از 5ماه و سفرش به لندن در پایان ماه مارس خواهد بود؛ سفری که حتی در فرودگاه هم با تظاهرات طوفانی اسراییلی ها در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی توسط کابینه نتانیاهو همراه بود.

 ات افتتاحیه برای تجدید دیدارهای نتانیاهو در خارج از کشور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه سفرهای خارجی نتانیاهو پس از 5ماه بحران

برنامه سفرهای خارجی نتانیاهو پس از 5ماه بحران