مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-13سياسي

دولت سیزدهم تأمین مسکن و اشتغال نیازمندان را هدف گذاری کرده است


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: دولت سیزدهم توانمندسازی و رفع دغدغه نیازمندان را در حوزه مسکن و اشتغال هدف گذاری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حسین نژاد شامگاه سه شنبه در دیدار با امام جمعه بخش عنبران اظهار کرد: همکاران در شهرستان نمین با وفاق و همدلی کارهای نیکوکارانه و خیرخواهانه را به پیش برده و سعی می کنند تا یاریگر نیازمندان باشند.

وی 2 رویکرد کمیته امداد را در بحث اشتغال و مسکن به عنوان اولویت اصلی یادآور شد و تصریح کرد: کمیته امداد به تناسب سیاست دولت سیزدهم در تأمین سرپناه مددجویان و بهبود معیشت و اشتغال نیازمندان گام های جدی و مؤثری برداشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تلاش می کنیم تا پایان امسال هیچ مددجوی روستایی فاقد مسکن نداشته باشیم تا همه مددجویان ساکن در روستاها از سرپناهی امن و مقاوم بهره مند شوند.

حسین نژاد افزود: در کنار پرداخت 200 میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن، کمیته امداد برای جامعه هدف خود 100 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می کند تا به سرعت واحدهای کم دوام و بی دوام روستایی به نقطه مطلوب مقاوم سازی برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر فرد بیکار که در دهک زیر پنج و فاقد بیمه پردازی باشد، می تواند از تسهیلات کم بهره کمیته امداد استفاده کند تا شغل مناسب و آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم تأمین مسکن و اشتغال نیازمندان را هدف گذاری کرده است

دولت سیزدهم تأمین مسکن و اشتغال نیازمندان را هدف گذاری کرده است