مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:202023-08-26فرهنگي

تئاتر شهر میزبان 7 نمایش جدید می شود


تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر میزبان 7 اثر جدید نمایشی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، در دور جدید اجراهای مجموعه تئاتر شهر، هفت نمایش در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش روی صحنه هستند.

در تالار اصلی اجرای نمایش بک تو بلک به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان در ساعت های 18 و 20:30 با مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 200، 150 و 100 هزار تومان از 26 مرداد آغاز شده و در آن سجاد افشاریان، نیکو بستانی و مهدی زندیه به عنوان بازیگر حضور دارند.

تالار چهارسو نیز با 2 نمایش چخفته به کارگردانی اشکان پیردل زنده ساعت 18:15 با مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 110 هزار تومان و سوسمار به نویسندگی حمید جبلی و کارگردانی رحمت امینی از 6 شهریور ساعت 20:15 با مدت زمان یک ساعت و قیمت بلیت 120 هزار تومان، میزبان علاقه مندان است.

در نمایش چخفته رومینا فرمانی، فرزانه محمدحسین، یگانه منصوری، سارا زارعی، امیرحسین فروتن، سارا عزیزی، کیارش زرین، سیاوش کریما، محمدعلی الحمد و محمدعلی براتی به عنوان بازیگر حضور دارند.

همچنین بهار مشیری، ابوذر ساعدی، فرزانه برهمن، عرفان معصومی و نوید جهانزاده به عنوان بازیگر در نمایش سوسمار ایفای نقش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر شهر میزبان 7 نمایش جدید می شود

تئاتر شهر میزبان 7 نمایش جدید می شود