مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:002023-08-24اقتصادي

مازندران قطب پروازهای فوق سبک کشور


مدیر کل فرودگاه های مازندران با بیان اینکه مازندران قطب پروازهای فوق سبک تفریحی و آموزشی کشور است، گفت: 31 هزار و 724 پرواز فوق سبک تفریحی و آموزشی در فرودگاه های شهدای نوشهر و رامسر انجام شده است که 56 درصد پروازهای فوق سبک کشور را شامل می شود.

- ایسنا/مازندران مدیر کل فرودگاه های مازندران با بیان اینکه مازندران قطب پروازهای فوق سبک تفریحی و آموزشی کشور است، گفت: 31 هزار و 724 پرواز فوق سبک تفریحی و آموزشی در فرودگاه های شهدای نوشهر و رامسر انجام شده است که 56 درصد پروازهای فوق سبک کشور را شامل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فرودگاه های مازندران، سعدالله وطن خواه، به مناسبت هفته دولت در گزارشی اظهارکرد: تعداد پروازهای فوق سبک در فرودگاه های مازندران در مقایسه با دو سال قبل 200 درصد افزایش داشته که نشان از توسعه صنعت گردشگری و اقبال مردم به هوانوردی عمومی است.

مدیر کل فرودگاه های مازندران، توسعه پروازهای عمومی را یکی از رویکردهای دولت در توسعه صنعت گردشگری دانست و ادامه داد: چهار شرکت پروازی هواپیماهای فوق سبک اکنون در رامسر و نوشهر در حال فعالیت هستند.

این مسئول با افزایش اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه های مازندران در دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: 424 هزار مسافر پارسال در فرودگاه های استان اعزام و پذیرش شدند که در مقایسه با سال 1400


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران قطب پروازهای فوق سبک کشور

مازندران قطب پروازهای فوق سبک کشور