مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-16اجتماعي

20 هزار 672 دانش آموز در خدابنده راهی مدرسه می شوند


مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده گفت: 20 هزار و 672 دانش آموز در سال تحصیلی جدید در شهرستان خدابنده مشغول تحصیل خواهند شد.

- بهروز کثیرلو، مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده در گفت وگو با فارس با تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید اظهار داشت: پروژه مهر در مدارس به شکل مطلوب انجام شده و آغاز سالتحصیلی  جدید برای دانش آموزان با شور و نشاط خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده گفت: با تلاش مدیران مدارس و همکاری بخشداران، دهیاران، اولیا وخیرین، پروژه مهر در مدارس به شکل مطلوب انجام شده است و آغاز سالتحصیلی جدید برای دانش آموزان با شور و نشاط خواهد بود.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان خدابنده در سال تحصیلی 1403_1402 با تعداد 20 هزار و 672 نفر دانش آموز با 897 کلاس درس و با یک هزار و 379 پرسنل اداری و آموزشی فعالیت خواهد کرد.

کثیرلو با بیان اینکه در سایه دولت مردمی، تمام فرمایشات مقام معظم رهبری در بدنه آموزش و پرورش ساری و جاری است، افزود: مشکل مسئله جذب دانشگاه فرهنگیان شهرستان، تفکیک جنسیتی در تدریس مدارس دخترانه، ساماندهی دختران متاهل در مدارس دخترانه ایثارگران، ساماندهی کودکستان ها و تطبیق مجوز سایر نهادها با آموزش و پرورش حل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار 672 دانش آموز در خدابنده راهی مدرسه می شوند

20 هزار 672 دانش آموز در خدابنده راهی مدرسه می شوند