مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-17اجتماعي

آخرین سامانه بارشی تابستان در راه مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: انتظار داریم از امشب با شکل گیری جریانات شمالی شاهد افزایش ابر و در غرب استان احتمال بارش پراکنده باشیم .

- احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت هوای استان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: امروز جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم است و انتظار داریم از امشب با شکل گیری جریانات شمالی شاهد افزایش ابر و در غرب استان احتمال بارش پراکنده باشیم .

وی افزود: فردا به تدریج آسمان مازندران نیمه ابری تا ابری است از سمت غرب استان شاهد بارش های پراکنده هستیم که با تقویت سامانه بارشی بارندگی در سطح استان گسترش پیدا می کند.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه  دمای هوا هم به تدریج کاهش می یابد، اضافه کرد: در ارتفاعات هم کاهش دید داریم که در مناطق غربی استان شرایط برای بارش ها مهیاتر است.

اسدی یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته بیشینه دمای هوا مربوط به گلوگاه با 29 و کمینه دمای هوا مربوط به بلده و کجور با 8درجه سانتی گراد بوده است.

وی با اعلام اینکه روز چهارشنبه این سامانه بارشی از استان خارج می شود، اظهار کرد: براساس آخرین نقشه های هواشناسی، روزهای پایانی هفته شاهد جو پایداری در استان مازندران هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین سامانه بارشی تابستان در راه مازندران

آخرین سامانه بارشی تابستان در راه مازندران