مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-02بين الملل

در شرق سوریه، دقیقا در استان دیرالزور چه خبر است؟


عناصر مسلح عشایر عرب طی روزهای اخیر مناطق تحت کنترل خود را در گسترش دادند و کردها را در روستاها و شهرهای جدیدی پس از درگیری های شدید بیرون کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از الجزیره، برخی منابع محلی در سوریه گفتند که افراد مسلح وابسته به عشایر عرب در استان دیروز سوریه بعد از درگیری شدید با عناصر مسلح موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه( که از حمایت آمریکا بهره مند هستند و بیشتر آنها را کردهای سوریه تشکیل می دهند) شهر الصبحه در شرق دیرالزور را به کنترل خود در آوردند.

این منابع گفتند که درگیری های شدیدی در شهر البصیره و کوه البصیره که عناصر نیروهای دموکراتیک سوریه در آن جا سنگر گرفته اند در جریان است.

افراد مسلح عشایر همچنین اعلام کردند که شماری از روستاها را در شمال منبج و مراکز و نقاط نظامی وابسته به دولت سوریه به کنترل خود در آوردند.

برخی منابع نیز گفتند که ارتش روسیه روستاهای المحسنی و عرب حسن را در پی تصرف شان توسط افراد مسلح عشایر عرب بمباران کرد که در اثر آن پنج نفر کشته شدند.

برخی منابع دیگر نیز گفتند که عناصر نیروهای دموکراتیک سوریه حومه شهر ذبیان در شرق دیروز الزور را با خمپار هدف قرار دادند و محاصره شهر جدید بقاره در منطقه را در پی کنترل آن توسط افراد مسلح عشایر عرب تشدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شرق سوریه، دقیقا در استان دیرالزور چه خبر است؟

در شرق سوریه، دقیقا در استان دیرالزور چه خبر است؟