مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-18سياسي

اجرای 4 هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته مقدس در زنجان


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از اجرای بیش از 4 هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته مقدس در استان زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در سومین جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: در طول تاریخ حادثه های مهمی رخ داده است که جنگ احزاب، حادثه عاشورا و جنگ تحمیلی از این نوع حوادث بودند.

فرمانده سپاه استان زنجان با ذکر این مطلب که دوران دفاع مقدس یک جنگ جهانی در جغرافیای کوچک مقیاس علیه جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: در آن دوران رژیم بعث صدام با پشتیبانی استکبار جهانی با 48 لشکر تیپ قصد داشت چند روز ایران را فتح کند اما با مبارزه مجاهدانه رزمندگان اسلام این اتفاق نیفتاد.

وی با بیان اینکه تمامی صحنه های جنگ تحمیلی را باید برای نسل جوان تبیین کرد، افزود: تسلیحات نظامی موشک، تانک، تفنگ سرنوشت جنگ را تغییر نداد، بلکه ایمان، اعتقاد و باورهای دینی رزمندگان اسلام بود که این چنین سرنوشتی را برای کشورمان رقم زد.

سردار کرمی با بیان این مطلب که تکلیف امروز ما این است که هرچه در توان داریم باید این حماسه ها و شجاعت ها را تبیین و به نسل جوان انتقال دهیم، ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و عزت است و دشمنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 4 هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته مقدس در زنجان

اجرای 4 هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته مقدس در زنجان