مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-24سياسي

تلاش دولت در مناطق محروم بی نظیر است


تلاش دولت در مناطق محروم بی نظیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، به مناسبت آغاز هفته دولت مسئولین بخش چاروسا با حضور در گلزار شهدا شهر قلعه رییسی با شهدا تجدید بیعت کردند.

حجت الاسلام علی حیدر حیدرخواه امام جمعه قلعه رییسی در این مراسم با تسلیت ایام ماه محرم شهیدان رجایی و باهنر را نماد عینی خدمت بی منت به مردم دانست و عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر شیفتگان خدمت بی منت به مردم بودند و ساده زیستی، ولایتمداری و تلاش جهادی این شهیدان همواره در یاد و خاطره این ملت ثبت است.

امام جمعه قلعه رییسی با تبریک هفته دولت به دولتمردان صداقت در کار و خدمت به مردم را مهمترین ویژگی شهید رجایی و باهنر دانست و گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا مردم با خدمات مجموعه نظام بهتر آشنا شوند و بیان عملکرد دولت بیان عملکرد نظام است و باید خدمات دولت به مردم گفته شود و عملکرد دولت مردمی و انقلابی در مناطق مختلف به خصوص مناطق محروم بی نظیر است اما نیاز است مسئولین توجه و عمکلرد بیشتری از خدو به نمایش بگذارند.

نجیب الله ایزدخواه بخشدار چاروسا در این مراسم با گرامیداشت یادو نام شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر نماد صداقت و خدمت بی منت به مردم و انقلاب بودند که برای تمام دولتمردان به عنوان یک الگو قرار داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دولت در مناطق محروم بی نظیر است

تلاش دولت در مناطق محروم بی نظیر است