مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 09:112023-09-16فرهنگي

انتشار 2 کتاب کودکانه با موضوع امام زمان(عج)


فاطمه بگزاده، نویسنده کودک و نوجوان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه طی یک ماه اخیر دو جلد کتاب با موضوع مهدویت منتشر کرده است اظهار کرد: کودک امروز نیازمند ارتباط با ائمه(ع) است تا بتواند از این بزرگواران درس بگیرد و راهشان را الگوی زندگی امروز و آینده قرار دهد.

وی با بیان اینکه امام زمان(عج) آخرین ذخیره الهی و امام حی و حاضر هستند گفت: ما به عنوان شیعیان منتظر فرج هستیم که شاید این مسئله برای خیلی از کودکان نا آشنا باشد بنابراین نیاز به اطلاعات و روشنگری دارند.

این نویسنده کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: بر این اساس تصمیم گرفتم در این زمینه خوب تحقیق کنم تا بتوانم از طریق داستان، امام زمان(عج) را به کودکان بشناسانم و اهمیت انتظار فرج را به آنها بفهمانم.

وی خاطرنشان کرد: برای نوشتن دو کتاب کودک با موضوع امام زمان(عج) یک سال وقت صرف کردم و خدا کمک کرد کتاب های یک روز خوب و دانه سیب متولد شد.

بگزاده با تاکید بر اینکه هر کدام از کتاب ها در 12 صفحه با تصویر بسیار زیبا کار شده است مطرح کرد: این کتاب ویژه گروه سنی 7 تا 10 سال است که توسط نشر فرهنگی حضرت مهدی(عج) روانه بازار شدند.

این نویسنده کودک و نوجوان درباره داستان کتاب یک روز خوب اینطور توضیح داد: در این داستان می خوانیم کارهایی هرچند کوچک، اما خوب می تواند دل امام زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 2 کتاب کودکانه با موضوع امام زمان(عج)

انتشار 2 کتاب کودکانه با موضوع امام زمان(عج)