مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 10:512023-09-19اجتماعي

وظیفه لایروبی رودخانه«قره سو» بر عهده کیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پاکسازی ودخانه قره سو در حد فاصل کمربندی غربی و شرقی شهر کرمانشاه از اواخر اردیبهشت ماه امسال شروع شد.

طبق وعده مسؤولانی استانی قرار است، ظاهر زشت و بد بوی این رودخانه که سبب گریز هر گردشگری از نزدیک شدن به این محل شده، لایروبی و زیباسازی شود تا یک ظرفیت گردشگردی عالی در وسط شهر کرمانشاه به وجود آید و در این راستا سه دستگاه شهرداری، آب منطقه ای و آب و فاضلاب موظف به ایجاد شکوفایی این ظرفیت مغفول مانده در دل شهر کرمانشاه هستند.

شرکت آب و فاضلاب با جلوگیری از ورود فاضلاب به رودخانه، شهرداری و آب منطقه ای هم با لایروبی و در نهایت شهرداری با زیباسازی حاشیه رودخانه؛ قره سو را بالاخره نجات خواهند داد.

اما؛ با وجود جلوگیری از ورود فاضلاب به رودخانه قره سو توسط شرکت آب و فاضلاب، همچنان ظاهر رودخانه همانند گذشته بدظاهر و غیرقابل استفاده و لایروبی نیز فعلا صورت نگرفته است.

طبق پیگیری های صورت گرفته، برای لایروبی رودخانه بین شهرداری و آب منطقه ای اختلافی وجود دارد و هر کدام از آن لایروبی را وظیفه دیگر دستگاه می دانند؛ اختلاف پاسکاری وظیفه بین این دو دستگاه به دیوان عدالت کشیده شده که افشین یگانه مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه در خصوص رأی دیوان توضیح می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه لایروبی رودخانه«قره سو» بر عهده کیست؟

وظیفه لایروبی رودخانه«قره سو» بر عهده کیست؟