مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 23:002023-08-23فرهنگي

اشکواره فرهنگی هنری حسینی با زبان هنر دربین مردم باورپذیرشد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، برگزاری اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی در راستای رسالت مهمی آن که همراه کردن مردم با موضوع امام حسین (ع) و نشرمفاهیم ارزش های قیام کربلا به نسل آینده بوده، - ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، برگزاری اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی در راستای رسالت مهمی آن که همراه کردن مردم با موضوع امام حسین (ع) و نشرمفاهیم ارزش های قیام کربلا به نسل آینده بوده، با زبان هنر توانسته درباورپذیری مردم اهتمام داشته را ارزشمند خواند.

احسان آهنگر عصرچهارشنبه،یکم شهریور در نشست خبری رونمایی پوستر ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان آمل گفت: ترویج فرهنگ حسینی با توجه به هجمه هایی که علیه دین و مذهب در جامعه در حال رخ دادن است، ضروری است و برگزاری چنین اشکواره هایی می تواند اطلاعات مفید به مخاطب بدهد.

وی افزود: برگزار کنندگان جشنواره نباید تنها به جمع آوری آثار و انتخاب و معرفی آثار برتر اکتفا کنند، بلکه به نظرم رسالت اصلی چنین جشنواره هایی تازه پس از برگزاری آن شروع می شود و آن هم بازنشر آثار برتر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: باید تدابیری اندیشیده شود تا آثار دریافتی در دبیرخانه جشنواره های فرهنگی مانند اشکواره حسینی در اختیار ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشکواره فرهنگی هنری حسینی با زبان هنر دربین مردم باورپذیرشد

اشکواره فرهنگی هنری حسینی با زبان هنر دربین مردم باورپذیرشد