مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-19فناوري

اتصال 94 درصد روستاهای شهرستان شیروان به اینترنت پرسرعت


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی از نصب و ارتقا 11 سایت تلفن همراه روستایی از محل اعتبارات دولتی و ملی در شهرستان شیروان از ابتدای دولت مردمی سیزدهم تا کنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهرامروز سیدعلی مرتضوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی در جلسه بررسی آخرین وضعیت آنتن دهی شهرستان شیروان جهت برگزاری انتخابات پیش رو اظهارکرد: وضعیت پوشش اینترنت پرسرعت در شهرستان شیروان 94 درصد می باشد و میانگین کشوری 92 درصد است که 2 درصد پوشش اینترنت در شهرستان نسبت به کشور بیشتر می باشد.

وی گفت: از ابتدای دولت مردمی سیزدهم تاکنون 11 سایت تلفن همراه روستایی از محل اعتبارات دولتی و ملی در شهرستان شیروان نصب و ارتقا یافته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی افزود: در 22 ماه گذشته از ابتدای دولت سیزدهم در هر دوماه یک سایت همراه در شهرستان شیروان به بهره برداری رسیده است که جمعیت روستایی بالغ بر 3400 نفر از خدمات اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.

مرتضوی بیان داشت: 9 پروژه سایت تلفن همراه روستاهای باداملق، توکور، شناقی علیا، خطاب، تبریان، شکرانلو، سنگ چین، چورچولی و سرانی تا دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 94 درصد روستاهای شهرستان شیروان به اینترنت پرسرعت

اتصال 94 درصد روستاهای شهرستان شیروان به اینترنت پرسرعت