مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-17اقتصادي

واگذاری مراکز جوار دانشگاه فنی وحرفه ای به دانشگاه ها


مراکز جوار دانشگاه رها نشده بلکه با برنامه TCM به دنشگاه ها واگذار شده اند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فنی و حرفه ای لرستان گفت: مراکز جوار دانشگاه رها نشده بلکه با برنامه TCM به دنشگاه ها واگذار شده اند.

حشمت اله معتمدی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با مراکز جوار دانشگاه، اظهار کرد: این مراکز رها نشده اند بلکه برنامه عوض شده به TMC یعنی مرکز مدیریت و افزایش مهارت های شغلی، که قبلاً به صورت دولتی و به اسم مراکز ASD برگزار می شد و ما خودمان مراکز را تجهیز کرده و مربی دولتی می فرستادم یا به صورت برون سپاری و خرید خدمات با آموزشگاه های آزاد قرارداد می بستیم که کار را انجام دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر برنامه عوض شده و مدیریت این مراکز به خود دانشگاه ها واگذار شده است، الان ما در سطح استان در تمام دنشگاه ها مرکز جوار دانشگاه را داریم و مدیریت دخل و خرج آن با خود دانشگاه هاست و براساس چارت فنی و حرفه ای آموزش داده و برای آزمون به ما معرفی می کنند.

معتمدی بیان کرد: در حوزه دانشگاه چون دانشجویان را آموزش می دهیم خروجی کار بعد از فارغ التحصیلی دانشجویان مشخص می شود، اگر بخواهیم بگوییم یک دانشجو تنها با دوره های سه ماهه ما به یک مهندس تبدیل شده درست نیست اما ما به توانمندی فرد کمک کردیم و آموزش های فنی و حرفه ای در رابطه با دانشجویان اینگونه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری مراکز جوار دانشگاه فنی وحرفه ای به دانشگاه ها

واگذاری مراکز جوار دانشگاه فنی وحرفه ای به دانشگاه ها